Garantija

Garantijas nosacījumi

SIA AFI, reģ.nr: 40003608181, PVN maksātāja nr: LV40003608181 garantē, ka visas preces, kas iegādātas mūsu tirdzniecības vietās vai tiešsaistē, ir nodrošinātas ar ražotāja garantiju. Garantijas ilgums var atšķirties atkarībā no konkrētās preces un tās ražotāja nosacījumiem, sasniedzot pat piecus gadus. Precīza informācija par garantijas periodu ir pieejama preces aprakstā.

Ja ražotāja garantijas termiņš ir īsāks par diviem gadiem, patērētājs joprojām saglabā tiesības divu gadu laikā no pirkuma dienas iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Šīs tiesības tiek piemērotas tikai tad, ja prece tiek izmantota paredzētajiem mērķiem mājsaimniecībā.

Juridiskām personām, kas nav patērētāji, tiek piemērots tikai ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

Garantijas nosacījumu piemērošana

Lai garantija būtu spēkā, nepieciešams saglabāt un uzrādīt:

  • Pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
  • Ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (ja tāda ir iekļauta komplektācijā).

Informācija par ražotāja autorizētajiem servisa centriem ir pieejama garantijas kartē, ražotāja pārstāvniecībā vai uz preces iepakojuma.

Garantijas ierobežojumi

Garantija neattiecas uz šādiem gadījumiem:

  • Preces aksesuāriem, barošanas elementiem (baterijām, akumulatoriem), kā arī elementiem ar ierobežotu kalpošanas laiku (drošinātājiem, austiņām, mikrofoniem);
  • Bojājumiem, kas radušies nepareizas ekspluatācijas dēļ, tostarp:
    • Garantijas plombu vai sērijas numuru bojājumiem;
    • Nepareizas lietošanas vai neievērotas lietošanas instrukcijas dēļ;
    • Mehāniskiem bojājumiem (skrāpējumi, plīsumi, ūdens iekļūšana, neatbilstošu kopšanas līdzekļu izmantošana);
    • Ārējiem faktoriem (sprieguma svārstības, mitrums, putekļi, triecieni, temperatūras svārstības);
    • Nepieļautām modifikācijām vai neautorizētiem remontdarbiem;
    • Dabiska nolietojuma dēļ.

Papildus aprīkojums, piemēram, plastmasas detaļas, lampas, vadi, motori un izlietojamie materiāli, netiek segti ar garantiju.

Garantijas pieprasīšanas process

Ja prece ir bojāta, pircējam ir šādas iespējas:

  1. Apmeklēt ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru, līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu.
  2. Ierasties SIA AFI biroja adresē: Ciemupe, Daugavpils iela 1a, Ogresgala pag., Ogres nov., LV-5001, darba dienās no 08:30-17:00, Sesdienā no 9.00-15.00 līdzi ņemot nepieciešamos dokumentus.
  3. Sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru pa tālruni +371 26553004 vai e-pastu: info@dropshop.lv.

Ja garantija nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad tiek piemērota diagnostikas maksa, un klients saņem rakstisku servisa centra atzinumu par bojājumiem. Ja maksas remonts tiek pieņemts, diagnostikas maksa netiek piemērota.

Mūsu garantijas nosacījumi ir izstrādāti, ievērojot Latvijas un Eiropas Savienības patērētāju aizsardzības noteikumus.