BUJ
Biežāk uzdotie jautājumi
1. Kā varu veikt pasūtījumu?
Izvēlies sev nepieciešamās preces, pievieno tās grozam un aizpildi pasūtījuma formu. Kad pasūtījums būs veiksmīgi noformēts, saņemsi apstiprinājuma e-pastu.
2. Kā notiek piegāde un cik tā maksā?
Preces piegādājam ar kurjeru vai uz pakomātu. Kā arī iespējama preču saņemšana uz vietas Daugavpils ielā 1a, Ciemupē, Ogresgala pag., Ogres nov., LV-5001.
Piegādes maksa tiek aprēķināta automātiski pie pasūtījuma noformēšanas un ir atkarīga no preces izmēra un svara.
3. Vai ir iespējams pasūtīt preces uz ārzemēm?
Jā, mēs piedāvājam piegādi uz vairākām Eiropas Savienības valstīm un trešajām valstīm. Piegādes maksa un laiks var atšķirties atkarībā no valsts. Lūdzu, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai vienotos par piegādes iespējām.
4. Vai piegādājat lielgabarīta preces (piemēram, mēbeles, dārza tehniku)?
Jā, lielgabarīta preces piegādājam ar specializētu kurjeru dienestu.
5. Cik ilgā laikā saņemšu savu pasūtījumu?
Standarta piegādes laiks ir 3–10 darba dienas.
6. Vai varu atgriezt preci, ja tā man neder vai nepatīk?
Jā, saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu preces var atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas, ja tās nav lietotas un ir oriģinālajā iepakojumā.
7. Ko darīt, ja prece ir bojāta vai piegādāta nepareizi?
Sazinies ar mums 48 stundu laikā pēc preces saņemšanas, pievienojot fotogrāfijas un pasūtījuma numuru. Mēs ātri atrisināsim situāciju.
8. Vai preces ir ar garantiju?
Jā, visām elektroprecēm un dārza tehnikai ir ražotāja garantija. Garantijas ilgums ir norādīts preces aprakstā.
9. Vai ir iespējama priekšapmaksa vai norēķins ar pēcapmaksu?
Piedāvājam apmaksu ar maksājumu karti, internetbanku vai pēc rēķina saņemšanas e-pastā.
10. Kā varu sazināties ar klientu apkalpošanu?
Raksti mums uz e-pastu: info@dropshop.lv vai zvani darba laikā: 26553004. Atbildēsim pēc iespējas ātri!